Гарарнтія та сервіс

Умови гарантійного обслуговування

Ці гарантійні умови поширюються на весь асортимент, представлений в інтернет-магазині Montre.com.ua.

Гарантія поширюється на недоліки (несправності виробу), що виникли з вини виробника. Заміна несправних частин та пов'язана з цим робота проводиться безкоштовно. Час перебування виробу у ремонті визначається сервісним центром індивідуально, залежно від складності ремонту.

Гарантійний термін для більшості виробів становить 12 місяців. Для всіх швейцарських та деяких європейських брендів гарантійний термін становить 24 місяці. Гарантія дійсна у разі пред'явлення правильно заповненого гарантійного талона та дефектного виробу.

Гарантія не поширюється на:

  • елемент живлення (батарейку);
  • ремінець, браслет, застібку, корпус годинника;
  • пошкодження (зовнішні та внутрішні), спричинені будь-яким механічним впливом або ударом, тріщини, відколи, подряпини, задираки поверхонь, деформації матеріалів та деталей тощо;
  • стирання покриття (позолоти тощо) у процесі природного зносу при експлуатації;
  • пошкодження годинника водою за відсутності на них маркування WR50, 100, 200 або 300 м;
  • природне знос частин, що мають обмежений термін служби, на профілактику виробу, а також на витратні матеріали;
  • дії непереборної сили (пожежа, нещасний випадок, несправність електричної мережі тощо);
  • ушкодження, спричинені потраплянням на виріб їдких хімічних речовин.

Гарантійний ремонт не проводиться у таких випадках:

  • порушення правил експлуатації та використання виробу не за призначенням;
  • при самовільному розтині або спробі ремонту, здійсненої неуповноваженими на те сервісними центрами;
  • проникнення рідини, пилу, комах та інших сторонніх виробів усередину виробу;
  • відсутній або неправильно заповнений гарантійний талон (відсутня назва моделі, дата продажу, заводський номер виробу, підпис покупця, штамп торгової організації) або при пред'явленні талона самостійного походження.

Повернення та обмін товару

Повернення та обмін товару належної якості

Повернення та обмін товару належної якості здійснюється відповідно до ЗУ "Про захист прав споживача". Поверненню та обміну підкажуть всі товари належної якості, представлені в інтернет-магазині Montre.

Повернення та обмін товару здійснюється протягом 14 днів з моменту покупки.

Для пред'явлення вимоги щодо обміну або повернення виробу належної якості необхідно дотримання наступних умов:

  • комплектність виробу, включаючи пакувальні приладдя (коробка, паспорт, технічний опис тощо);
  • збереження товарного вигляду виробу (відсутність подряпин. потертостей тощо);
  • наявність правильно та чітко заповненого гарантійного талона.

Повернення та обмін товару неналежної якості

У разі неможливості відремонтувати товар, термін гарантії на який ще не закінчився, покупець має право повернути або обміняти товар неналежної якості на інший. Повернення або обмін товару неналежної якості за наявності аналогічного провадиться протягом 14 днів з моменту виникнення вимоги, а у разі його відсутності за домовленістю сторін.

Повернути товар як належної, так і неналежної якості можна за адресою: м. Дніпро, вул. Глінки, 2. У разі повернення товару належної якості транспортні послуги оплачує покупець, а у разі повернення неналежної якості транспортні послуги оплачує магазин.

У разі повернення товару належної та неналежної якості відшкодування грошових коштів проводитися протягом 7 днів готівковим або безготівковим способом.